top of page
שני ינוב אמסלם

שני ינוב אמסלם

עובדת סוציאלית קלינית, מומחיות בטיפול בילדים ונוער

"מאחורי כל הדברים הנראים לעין, יש דבר מה גדול יותר: כל דבר הינו נתיב, שער או חלון הנפתח אל משהו אחר." (הנסיך הקטן)

שני בעלת ניסיון רב בעבודה טיפולית עם ילדים בעלי קשיים רגשיים והתנהגותיים, ילדים בעלי צרכים מיוחדים על הרצף האוטיסטי ובמצבי משבר וטראומה במשפחה. 

בנוסף, שני מלווה ומדריכה צוותים חינוכיים במסגרות חוץ ביתיות ובגני חינוך מיוחד ומדריכה סטודנטים לעבודה סוציאלית במסגרת הכשרתם לתואר שני.

את ניסיונה הטיפולי שני צברה במסגרות טיפוליות של ילדים במצבי סיכון ומשבר, גן תקשורת לילדים עם אוטיזם מטעם עמותת אלו"ט ובמרכזי טיפול שונים בילדים; מרכז טיפולי התפתחותי לגיל הרך, מרפאת בריאות הנפש לילדים ונוער ומרכז הורים-ילדים.

שני מאמינה שילד הוא חלק מהמערכת המשפחתית, החברתית והחינוכית בה הוא חי ולכן חשובה עבודה משמעותית עם ההורים ועם מסגרות החינוך בקהילה.

 שני מטפלת מזה כ-10 שנים בתחומי טיפולים מגוונים: קשיי ויסות רגשי, קשיים חברתיים, קשיים התנהגותיים, הפרעות קשב וריכוז, עיכוב התפתחותי, ביטחון עצמי נמוך, קשיי גמילה, פחדים וחרדה, קשיי פרידה, מצבי משבר במשפחה, יחסי הורים-ילדים, התמודדות עם אתגרי ההורות ונושאים התפתחותיים נוספים במעגל חיי הילד והמתבגר.

 

שני בעלת תואר שני (M.S.W) בעבודה סוציאלית, מאוניברסיטת חיפה, עם מומחיות בטיפול בילדים ובנוער. 

בוגרת תוכנית טיפול הורה-ילד במצבי טראומה מטעם אוניברסיטת תל אביב והכשרות נוספות בעבודה טיפולית אינטגרטיבית עם הורים והדרכת סטודנטים.

 

השירותים הניתנים ע"י שני הינם:

טיפול רגשי בילדים ונוער

הדרכות הורים

ייעוץ ותיאום טיפול למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים

ייעוץ והדרכה לצוותים חינוכיים וטיפוליים

bottom of page